Magazin
23 percenként egy járműfeltörés
Sok céges autót és haszongépjárművet törnek fel. A Ford felmérése szerint az Egyesült Királyságban például minden 23 percben egy haszonjárművet feltörnek.
Ezek a márkák a legjobbak használtan?
Az angol „What car?” magazin 23 ezer olvasót érintő éves felmérése alapján kiderül miben bíznak a britek. Nálunk is megállja a helyét a megbízhatósági sorrend?
Nem csak mi vagyunk a Nyugat autó-szemetese
Évente milliónyi használtautót exportálnak Nyugat-Európából afrikai országokba. Többségük igen koros és rossz állapotú.
Munkában az önvezető Toyota Proace
Két sofőr nélküli Toyota Proace áll üzembe személyszállításra a norvégiai Oslóban.
Ez egy komoly Pofátlan(TAN)ító!
A VDAT, azaz a német tuningszövetség évek óta futtatja a „Tune it! Safe“ programot. Minden évben összeraknak a partnercégekkel egy tuningolt rendőrautót, idén egy BMW M850i adta az alapot.
Veszélyes az autóban az érintőképernyők használata?
Németországban egy Tesla sofőr azért balesetezett, mert az érintőképernyőről vezérelhető funkciót szabályozott, így nem figyelhetett az útra. A bíróság elmarasztalta, ez az első ilyen döntés.
Jönnek a kínai elektromos autók
Az Xpeng Motors kínai autógyártó száz darab elektromosautót szállít le a héten norvég vásárlóknak, ezzel első alkalommal küldenek ki közvetlenül egyéni vásárlóknak Európába kínai gyártású elektromosautót.
Magának fejleszt akkumulátort a Peugeot
A Peugeot francia alvállalata gyártja majd az új típusú akkumulátorokat, amelyeket a márka második generációs villanyautóiba szánnak.
Motorfék vagy vitorlázás?
A fékenergiavisszanyerés és a szabadonfutás, amit ma az autóipar vitorlázásnak hív, egyaránt csökkentheti a fogyasztást. Viszont együtt nem alkalmazhatók, a típusok fejlesztésekor el kell dönteni melyiket részesítik a tervezők előnyben.
Célkeresztben a mobileszközhasználók
Egyre többen használják vezetés közben a mobileszközeik különböző funkcióit. És erre egyre jobban odafigyelnek az európai hatóságok.