Az Opel vezetője egy lejtős, enyhe ívű útkanyarulatban elvesztette uralmát a jármű felett, lehajtott az útról, s először egy villanyoszlopnak, majd egy fának ütközött, végezetül a gépkocsi felborulva állt meg. A baleset következtében a személygépkocsi utasai olyan súlyos sérüléseket szenvedtek, hogy a helyszínen életüket vesztették. A biztonsági öv használatát mellőzve mindhárman szörnyethaltak. Az Opel vezetője ugyanakkor – az elsődleges adatok szerint – csak könnyebben sérült. Már a helyszínelés során felmerült az ittas járművezetés gyanúja, ezért a gépkocsi vezetőjét kétszeri vérvételre előállították. Az orvosszakértői vélemény szerint a gépkocsivezető a baleset idején közepes-súlyos fokú alkoholos befolyásoltság határán állt, mely már kizárja a biztonságos közlekedés képességét. A helyszínen igazságügyi műszaki szakértő is megjelent, aki véleményében – közrejátszó tényezőként – a gyorshajtást is megállapította. Az ügy további döbbenetes „pikantériája”, hogy az Opel vezetője soha nem rendelkezett érvényes vezetői engedéllyel. A büntetőeljárás jelenleg is folyamatban van. Amennyiben a kettőnél több ember halálát okozó ittas járművezetés bűntett elkövetését jogerősen megállapítják, akkor az elkövető öttől tíz évig terjedő szabadságvesztés büntetéssel sújtható. A baleset három férfi tragédiájával járt. Utasok voltak ők, akik nem gyógyíthatatlan betegségben, hanem egy megelőzhető, elkerülhető közlekedési balesetben vesztették életüket. Ittas vezetés – gyorshajtás – övhasználat elmulasztása egyetlen esetben. A közutak „három legfőbb gyilkosa” egyszerre csapott le. Nem volt semmi esély.
A rendőri jelentés adatai alapján 2010. február 13-án éjszaka 01 óra10 perc körüli időben egy 37 éves férfi vezette személygépkocsiját a 3105-ös úton Bag belterületén, s haladt Domony irányából Hévizgyörk felé. Három utasa volt, mindannyian férfiak, életkoruk 17, 30 és 46 év.
Kipróbálható öreg villamosok
Nosztalgiavillamosok közlekednek a fővárosban szombaton.
![...](https://kreszvaltozastest.bluespot.hu/t43frasd/uploads/2023/05/2305_nosztalgia_villamos.jpg)
Kipróbálható öreg villamosok
Nosztalgiavillamosok közlekednek a fővárosban szombaton.
Védett matuzsálem
Páncélozott változatban is megvásárolható az ős Toyota Land Cruiser.
![...](https://kreszvaltozastest.bluespot.hu/t43frasd/uploads/2023/05/2305_toyota_lc_panzer.jpg)
Védett matuzsálem
Páncélozott változatban is megvásárolható az ős Toyota Land Cruiser.
Gondolkozik helyettünk
Mesterséges intelligencián alapuló közlekedésirányítási rendszert fejlesztettek ki a BME-n.
![...](https://kreszvaltozastest.bluespot.hu/t43frasd/uploads/2021/10/piros_lampa_resize.jpg)
Gondolkozik helyettünk
Mesterséges intelligencián alapuló közlekedésirányítási rendszert fejlesztettek ki a BME-n.
Városligeti szombat
A hétvégén, április 22-én újra megtartották a Rendőr és Tűzoltónapot a fővárosban. Igazi fesztivál-hangulat volt.
![...](https://kreszvaltozastest.bluespot.hu/t43frasd/uploads/2023/04/2304_veteran_magya_rendor_2.jpg)
Városligeti szombat
A hétvégén, április 22-én újra megtartották a Rendőr és Tűzoltónapot a fővárosban. Igazi fesztivál-hangulat volt.
Teljes a Balaton-gyűrű
Balatonrendesnél ért körbe a balatoni bringaút.
![...](https://kreszvaltozastest.bluespot.hu/t43frasd/uploads/2021/06/kerekparut_2106.jpg)
Teljes a Balaton-gyűrű
Balatonrendesnél ért körbe a balatoni bringaút.
Napelemmel gyűjtögetett kilométerek
A német ABT tuningcég az új idők szelére az elektromos autókra koncentrál. Hatótávnövelő napelem panelt fejlesztett.
![...](https://kreszvaltozastest.bluespot.hu/t43frasd/uploads/2023/04/2304_abt_idbuzz_szolarteto_1.jpg)
Napelemmel gyűjtögetett kilométerek
A német ABT tuningcég az új idők szelére az elektromos autókra koncentrál. Hatótávnövelő napelem panelt fejlesztett.
Ölelkező légzsák a Toyotától
A több légzsákos passzív utasvédelmi megoldásokat egy légzsákkal válthatja ki a Toyota fejlesztése.
![...](https://kreszvaltozastest.bluespot.hu/t43frasd/uploads/2023/04/2304_toyota_fejlegzsak_2.jpg)
Ölelkező légzsák a Toyotától
A több légzsákos passzív utasvédelmi megoldásokat egy légzsákkal válthatja ki a Toyota fejlesztése.
Harapósabb férfiak
Felmérés szerint az agresszív autóvezetői stílus inkább a férfiakra jellemző.
![...](https://kreszvaltozastest.bluespot.hu/t43frasd/uploads/2019/08/agressziv2.jpg)
Harapósabb férfiak
Felmérés szerint az agresszív autóvezetői stílus inkább a férfiakra jellemző.